Zwrot towaru
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy (Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF) i wypełnij go.
- Prześlij skan lub zdjęcie formularza oraz elektroniczny paragon na adres: [email protected]
W tytule wiadomości wpisz: Zwrot [Numer zamówienia dot. zwrotu]. - Odeślij zwracane produkty:
Zwrot własny
Spakuj zwracane produkty i dołącz do paczki oryginał formularza. Jeśli używasz naszego opakowania, usuń starą etykietę adresową. Wyślij paczkę na adres:
Hiflex Sp. z o.o.ul. Ceglana 35
25-322 Kielce
[email protected]
Bezpieczeństwo przesyłki jest dla nas priorytetem. Upewnij się, że zwracane produkty są starannie zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego przyjęcia. O decyzji poinformujemy mailowo. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od podjęcia decyzji.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki do momentu zakończenia procesu.
- Koszty zwrotu ponosi klient, z wyjątkiem szybkich zwrotów InPost, które są opłacone przez sprzedawcę.
Reklamacja towaru
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub zamówienie nie jest zgodne z tym, które złożyłeś, masz prawo do reklamacji. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny (Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF).
- Prześlij skan lub zdjęcie formularza oraz paragon elektroniczny na adres: [email protected]
W tytule wpisz: Reklamacja [Numer Zamówienia dot. reklamacji]. - Odeślij reklamowany produkt:
Zwrot własny
Spakuj produkt i dołącz oryginał formularza reklamacyjnego. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, usuń starą etykietę adresową. Paczkę wyślij na adres:
Hiflex Sp. z o.o.ul. Ceglana 35
25-322 Kielce
[email protected]
Ważne informacje
- Czas rozpatrzenia: reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.
- Zwrot kosztów: w przypadku uznania reklamacji pokrywamy koszty zwrotu (najtańsza forma dostawy dostępna w sklepie).
- Szybkie zwroty InPost: w tej opcji koszty zwrotu pokrywa sprzedawca.
- Obniżenie ceny: wstrzymaj się z wysyłką produktu do momentu otrzymania odpowiedzi.
- Potwierdzenie nadania: zachowaj je do zakończenia procesu reklamacyjnego.
Wymiana towaru
- Bez podania przyczyny: odeślij produkt w ciągu 14 dni od otrzymania i złóż nowe zamówienie.
- Błędy w zamówieniu: skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od odbioru przesyłki. Po tym czasie możliwość zwrotu wygasa.
W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!


Login and Registration Form