Zwrot towaru

 

Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy (Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF) i wypełnij go.
  2. Prześlij skan lub zdjęcie formularza oraz elektroniczny paragon na adres: [email protected]
    W tytule wiadomości wpisz: Zwrot [Numer zamówienia dot. zwrotu].
  3. Odeślij zwracane produkty:

Zwrot własny

Spakuj zwracane produkty i dołącz do paczki oryginał formularza. Jeśli używasz naszego opakowania, usuń starą etykietę adresową. Wyślij paczkę na adres:

Hiflex Sp. z o.o.
ul. Ceglana 35
25-322 Kielce
[email protected]

Bezpieczeństwo przesyłki jest dla nas priorytetem. Upewnij się, że zwracane produkty są starannie zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.

Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego przyjęcia. O decyzji poinformujemy mailowo. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od podjęcia decyzji.

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki do momentu zakończenia procesu.

  • Koszty zwrotu ponosi klient, z wyjątkiem szybkich zwrotów InPost, które są opłacone przez sprzedawcę.

Reklamacja towaru

 

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub zamówienie nie jest zgodne z tym, które złożyłeś, masz prawo do reklamacji. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny (Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF).
  2. Prześlij skan lub zdjęcie formularza oraz paragon elektroniczny na adres: [email protected]
    W tytule wpisz: Reklamacja [Numer Zamówienia dot. reklamacji].
  3. Odeślij reklamowany produkt:

Zwrot własny

Spakuj produkt i dołącz oryginał formularza reklamacyjnego. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, usuń starą etykietę adresową. Paczkę wyślij na adres:

Hiflex Sp. z o.o.
ul. Ceglana 35
25-322 Kielce
[email protected]

 

 

Ważne informacje

 

  • Czas rozpatrzenia: reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.
  • Zwrot kosztów: w przypadku uznania reklamacji pokrywamy koszty zwrotu (najtańsza forma dostawy dostępna w sklepie).
  • Szybkie zwroty InPost: w tej opcji koszty zwrotu pokrywa sprzedawca.
  • Obniżenie ceny: wstrzymaj się z wysyłką produktu do momentu otrzymania odpowiedzi.
  • Potwierdzenie nadania: zachowaj je do zakończenia procesu reklamacyjnego.

Wymiana towaru

 

  • Bez podania przyczyny: odeślij produkt w ciągu 14 dni od otrzymania i złóż nowe zamówienie.
  • Błędy w zamówieniu: skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od odbioru przesyłki. Po tym czasie możliwość zwrotu wygasa.

W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Wprowadź poniżej swój adres e-mail, aby otrzymać powiadomienie, gdy produkt będzie ponownie dostępny.

Klikając przycisk „Powiadom mnie” potwierdzam, że przeczytałem i akceptuję Regulamin