Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy (Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF) i wypełnij go.
Prześlij skan lub zdjęcie formularza oraz elektroniczny paragon na adres: [email protected] W tytule wiadomości wpisz: Zwrot [Numer zamówienia dot. zwrotu].
Bezpieczeństwo przesyłki jest dla nas priorytetem. Upewnij się, że zwracane produkty są starannie zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego przyjęcia. O decyzji poinformujemy mailowo. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od podjęcia decyzji.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki do momentu zakończenia procesu.
Koszty zwrotu ponosi klient, z wyjątkiem szybkich zwrotów InPost, które są opłacone przez sprzedawcę.
Reklamacja towaru
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub zamówienie nie jest zgodne z tym, które złożyłeś, masz prawo do reklamacji. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny (Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF).
Prześlij skan lub zdjęcie formularza oraz paragon elektroniczny na adres: [email protected] W tytule wpisz: Reklamacja [Numer Zamówienia dot. reklamacji].